اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
۳۱۳ مدرسه تخصصی هندبال در کشور فعال می‌شود
رییس فدراسیون هندبال از فعال شدن ۳۱۳ مدرسه تخصصی هندبال با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
تاريخ : يازدهم خرداد 1395 ساعت 13:14   کد : 45761
 رییس فدراسیون هندبال از فعال شدن ۳۱۳ مدرسه تخصصی هندبال با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

Irhf.ir/خبرگزاری مهر نوشت، ابوالحسن مهدوی در مجمع سالیانه هیئت هندبال استان البرز که صبح سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: نشست های تخصصی زیادی را با معاونت سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش داشتیم و مقرر شد این مدارس تخصصی از پایان خردادماه فعالیت خود را در مدارس منتخب کشور آغاز کند.
وی افزود: سند چشم اندازی ۸ ساله را تدوین کرده ایم که در قالب آن هندبال کشور در بخش های مختلف رشد کند و برای سال ۹۵ مبحث آموزش را در اولویت قرار داده ایم.
رئیس فدراسیون هندبال کشور برگزاری کلاس های بین المللی داوری و مربیگری برای ارتقاء سطح فنی هندبال را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این ارتباط تفاهم نامه هایی با برخی کشورها داشته ایم.
رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه بودجه این فدراسیون در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان بوده است، گفت: ما در سال گذشته بیش از ۳ برابر این اعتبار را برای توسعه هندبال کشور هزینه کرده ایم و نیازهای خودمان را از طریق منابع درآمدی دیگر پاسخ داده ایم.
مهدوی بودجه سال جاری فدراسیون هندبال را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۱۰ درصد این بودجه به استان ها تزریق می شود که مبلغ ناچیزی است و نمی تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد.
وی در ادامه برگزاری مسابقات جوانان شهرهای کشور با حضور ۱۰۰ تیم و برگزاری مسابقات رده های سنی را از دیگر برنامه های این فدراسیون برای سال ۹۵ برشمرد و گفت: فدراسیون هزینه برگزاری این رقابت ها را به شکل کامل تقبل می کند و فشاری به استان های میزبان نخواهد داشت.
وی از احداث سالن ۶ هزار نفری هندبال با مشارکت یکی از بانک های کشور خبر داد و گفت: این پروژه در مرحله تهیه نقشه است و به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: کرج در گذشته سابقه ای درخشان در هندبال کشور داشته و ما این انتظار را داریم تا در فعالیت استانی هم این روال حفظ و تقویت شود و هندبالیست های این استان تغذیه کننده تیم های ملی مختلف کشور باشند.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک