اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
هندبال با ویلچر در مسیری نو
با حضور نایب ریس فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین دبیر فدراسیون هندبال نشست مشترکی در محل فدراسیون هندبال برگزار شد.
تاريخ : چهارم مرداد 1399 ساعت 13:30   کد : 349923
با حضور نایب  ریس فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین دبیر فدراسیون هندبال نشست مشترکی در محل فدراسیون هندبال برگزار شد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون در این نشست که آقایان نصیری و گلشنی از فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین عزتی دبیر و ریاحی مشاور عالی فدراسیون هندبال  و می آبادی کارشناس این رشته برگزار شد ، طرفین بر ادامه تلاشها جهت اجرایی شدن مبحث هندبال با ویلچر تاکید کردند.در این جلسه که پیرو نشست قبلی برگزار شده در فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گرفت ، موارد زیر به تصویب رسید :
1-مقرر شد دو فدراسیون در بخش همگانی هندبال با ویلچر همکاری و تعامل داشته باشند.
2-با توجه به مقررات بین المللی هندبال با ویلچر فدراسیون هندبال ایران با فدراسیون جهانی  مکاتبه نموده تا شرایط حضور به تفکیک خانمها و آقایان در رقابتهای مختلف فراهم شود.
3-مقرر شد کلیه فعالیتهای  انجام شده در این حیطه به صورت لوح فشرده از فدراسیون هندبال به فدراسیون جانبازان و معلولین ارسال شود.
4-مقرر شد از طریق کمیته همگانی فدراسیون هندبال فعالیتهایی تجت عنوان جشنواره و رقابتهای مختلف انجام گردیده تا بتوان زیر ساختهای لازم این رشته در سراسر کشور به زودی فراهم گردد.
در پایان کمیته همگانی فدراسیون اعلام کرد : باید  در استانها و شهرهایی که شرایط و پتانسیل برگزاری رقابتهای هندبال با ویلچر را دارند ، این رقابتها برگزار شود و ضمن تعامل هرچه بیشتر با فدراسیون جانبازان و معلولین ، انجمن هندبال با ویلچر هم به زودی راه اندازی شود.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک